Meh kita cuci mata sikit..

Sebenarnya duit tu memang dah ada kat dalam cawan tu.. Cara-caranya dia menggunakan dua cawan. Di bawah cawan tersebut terdapat cawan yang satu lagi dan berfungsi untuk menolak duit tersebut keluar.. Orang tua tu gimik je kot.. Duit free… Boleh percaya ke magik ni.. terpulanglah pada anda

5 thoughts on “Meh kita cuci mata sikit..

  1. Hafiz XY says:

    Nak percaye…tp entahla…mmg tipu pun…hurm…

  2. arsaili says:

    umm…no kumen..ahaks

  3. Gamemaster says:

    tapi selalunya mata kita ni yang selalu kena tipu.. Benda ni diorang dah prepair dah.. Dah nama pun trick

  4. h@n| says:

    oooo!! Baru saya tau!

  5. GameMaster says:

    kalo diperhatikan baik-baik cuba tgk tangan si david blaine tu.. kan dia macam menolak dari bawah…. :D:D:D:D

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s