Apa Pula Jawapan Anda

Mari Kita dengar apa jawapan anda pada kedua-dua soalan ini..

1.Salam, hari ini saya nak menguji anda dengan satu soalan yang agak simple, tetapi memerlukan jawapan yang bernas. Ok… Soalannya begini, kenal tak anda pada busut, bukit dan gunung. Diantara ketiga-tiga ini, yang manakah yang paling tinggi. Kalau anda dapat jawapannya, jawablah dengan sejelas-jelasnya supaya semua orang faham dan tahu.. Selamat mencubo..

2. Pantang larang orang tua, orang-orang dulu kata, kalau orang perempuan panjat pokok, pokok tersebut cepat mati.. Dapatkan jawapannya k.

P/S: Sila jawab kedua-dua soalan ini ya…

4 thoughts on “Apa Pula Jawapan Anda

  1. umi_e says:

    ermmmm apa ya jawapannya…
    1. busut rendah saja…
    2. bukit agak tinggi tapi perlu tenaga untuk memanjatnya ~ boleh lah panjat…
    3. gunung tinggi dan ada ‘puncak’ yang menjadi tanda mercu… bolehlah panjat gunung tapi bukan sekadar menggunakan tenaga tapi harus ada kemahiran dan juga alatan yang sesuai🙂

  2. GameMaster says:

    Jawapan kak umi_e salah.. Sila cuba lagi ya..

  3. JM says:

    dah la migren..masok2 sini kene jwb soklan perah otak lak..huwaa..mencik2.. ekekek..

    jawapan sy kalau ikot logik opkos la gunung..kan ke tinggi tu.. tp kalau ikot tak logik mesti la busut kan.. sbb nye name pun ikot tak logik..busut la paling tak tinggi.. aaa..bukit.. aaaa..tingi skit2 je..rendah skit dr gunung..

    Sekian

    Pham dak ni..huhhu

  4. GameMaster says:

    Kurang tepat jugak

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s