Mari Belajar Magic Bersama Gamemaster

P/S: Teknik ni senang je nak buat.. Cuba perhatikan betul-betul kad tu macam mana di letak dan dibuat.. Saya dah buat teknik ni kat rakan-rakan saya menjadi.. Anda pula bagaimana

6 thoughts on “Mari Belajar Magic Bersama Gamemaster

  1. Mak Su says:

    eh… x dptlah nak tgk

  2. GameMaster says:

    Boleh.. cuba guna firefox

  3. john norafizan says:

    Erm.. macam tu rupenyer… senang ajer… balik nak beli daun terup la.. huhuhu

  4. GameMaster says:

    kalau nak beli daun terup, beli yang kertas tu.. Lagi elok. Kalau beli plastik nanti nak buat trick masa tarik tu susah sikit.. Kalau pakai kad kertas senang sikit.. Saya ada gak buat koleksi main kad ni.. Nanti saya letak trick yang lain pulak..

  5. jemari menari says:

    ececece..tu wat magik ateh katil ke?ekekeke..b/ground sound sungguh mencemaskan..huhu..ada unsur2 seram gitu..

  6. kbguy says:

    hi..hi.. syok jugak, kejap nak pi belajar lah.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s