Yang Mana Paling Sakit..


Salam, untuk kali ini saya nak bagi anda semua dengan soalan perah otak.. Soalannya begini kalau sebiji tembikai jatuh menghempap kepala dengan dengan sebiji buah kelapa muda hempap kepala, yang manakah yang paling sakit. Jadi anda fikir-fikirkan jawapannya ya..

P/S: Ha sila-sila jawab-jawab

13 thoughts on “Yang Mana Paling Sakit..

  1. cikgu panji says:

    Mesti tembikai yg lebih sakit sbb tembikai lebih lembut dari kelapa.Harus tembikai tu berterabur….

  2. aNgRiAni says:

    rasanyer tembikai kot sebab ‘dia’ yg akan pecah berderai dan bertabur bagai…kapla tu bukan lagi sakit…hancusssssss….ahaks…

  3. matju2509 says:

    kepala orang yang kena hempap tu la sakit. hahahahhaha……

  4. nuRuL haSaNah says:

    a ah..setuju ngan matju2509..kepala org lah yg paling sakit..

  5. ctnurani says:

    kepala Gamemaster yang sakit!!!

  6. GameMaster says:

    Tahniah matju jawapan anda tepat sekali.. Soalan ni senang je.. lain kali saya bagi soalan yang lagi susah ya…

  7. ida says:

    kepala laaa sakit hahhaaaa

  8. kbguy says:

    dua2 pun sakit. Pergi rumah sakit kut..

  9. Lily.Lulu. says:

    miahahahaha ….
    itu jawapannya yeh

    😀

  10. echah_syed says:

    kepala laa sakit..adehh!

  11. Miss Kookie says:

    hik2..eyh nice blog.n sowi 4 the late reply.

    agaga.bez ar teke teki.

  12. Pendekar says:

    yang sakitnya otak ……
    kenapalah nak hempap buah tembikai tu..makan kah lebih baik..
    buah kelapa tuh kalau tak mau bagilah kat aku…..
    orang yang sakit otak saja buat demikian ..hehehehehe
    jangan mare…………..

  13. nz says:

    kepala gue sakit..
    ota gue skit..
    perut gue sakit..
    tulur gue pn sakit..
    ngehngeh

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s