Perbandingan Dua Motor


Salam, hari ni saya ingin memberi sedikit pandangan terhadap motorsikal yang digunakan dijalan raya.. Jadi hari ni saya nak berikan perbezaan dua motorsikal di Malaysia..

Seperti yang kita tahu, banyak kemalangan yang melibatkan penunggan motorsikal di Malaysia.. Jadi apakah punca kemalangan dari kalangan penunggang kerap berlaku.. Jadi saya nak berikan sedikit pandangan dan meminta pula apa pendapat anda tentang motorsikal yang akan saya jelaskan nanti..

Adakah kita selalu mendengar motorsikal berkuasa besar selalu terlibat dalam kemalangan.. Jarang kita dengar.. betul tak.. Mengapa motorsikal berkuasa besar ni jarang terlibat dengan kemalangan.. Motorsikal ini lagi laju berbanding motorsikal yang biasa digunakan oleh penunggang rakyat di Malaysia ini.. Mungkin faktor pembuatan motorsikal mengambil ciri2 keselamatan bagi penunggang..

P/S: Macam mana pun kita sendiri yang patut menjaga keselamatan diri terlebih dahulu..

6 thoughts on “Perbandingan Dua Motor

  1. Salar says:

    See Please Here

  2. Arrica Lee says:

    Interesting piece of work. It would be nice if we can exchange links. Please let me know if it is ok. Do email me at arrica.lee@gmail.com

  3. bell.. says:

    salam singgah jer?? ku kirimkan salam maut pula buat mu… muahahhaa.. eh apa daaaa mcm baca berita jer bila aku baca blog mu inih.. formel betoi.. relax arr beb.. skema jer rasanyer bila aku baca blog ko nih. relax…. ni kan page ko.. be cool.. it’s ur diary. huhu~~ bkn nak komplen. cuma… rasa cam boring jer..

    jgm mare ek…. ni pandangan gue jer.. peace!!

  4. GameMaster says:

    Tq for the comment

  5. rendah diri says:

    nape motor besar jarang eksiden? sebab ramai tak mampu nak beli. sape setuju angkat tangan!

  6. GameMaster says:

    Tak jugak.. kalau tengok convoi banyak gak moto besar lalu..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s